Sommarlovet är inom räckhåll!

Igår var en hyvens dag! Vi fick tillbaka den senaste tentan och det är få gånger jag har varit så tyst så länge kan jag lova. Han hade inte satt några poäng-gränser så medan han räknade och skrev på tavlan satt jag med hjärtat i halsgropen. Men det gick bra tillslut och jag kunde andas ut igen. Jag var helt säker på att jag skulle få göra om en eller två delar iallafall, men det verkar som det gick bra alltihop! Det är konstigt hur snabbt man kan gå från jättenervös till lättad, men det är en skön känsla!

Nu sitter jag och jobbar med den kommande tentan (nervsystemet, sinnen, endorinologi med körtlar och hormoner mm) Det är ganska svårt och ganska mycket, men nu har jag gett mig fasen på att klara den sista med! Och med George Strait sjungandes ur högtalarna så kan man ju inte annat än bara sitta och njuta samtidigt :)

Idag ska jag åka hem till Gislaved också. Vi har jobbat in lite dagar så vi är lediga resten av veckan och fram till tentan nästa vecka. Det blir en blandning av jobb, vänner/familj och Gisledagarna i helgen. Lite kul är det allt, men det blir väldigt lugnt i år. Har tagit på mig att öppna på Shell på söndag så då gäller det att vara pigg :)

Nej, nu måste jag se till så att det blir lite gjort idag. Har faktiskt redan satt igång en tvätt, diskat, pluggat lite och ätit världens godaste gröt - inte helt illa!

Nu är det snart sommar! Wohoo!

Ida


                       image120

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback