Maj, 10 2008

God förmiddag!

Det är sommar! Eller väldigt nära sommar och det är underbart! Jag har alla fönster jag kan öppna för det blir ganska varmt i min lillla lägenhet kan jag lova. Men så länge solen skiner och himlen är blå får det gärna vara lite för varmt för min del :)

Idag ska jag åka upp till Göteborg. Först till Marina och bli ännu mer beroende av Wii och Guitar Hero, sweet! Och sen blir det lite partaj hos Albin med gamla goda vänner. Ska bli riktigt roligt för man träffar ju inte dom så ofta som man skulle vilja.

Igår hade vi tenta och jag vet ärligt talat inte hur det gick. Det var kluriga frågor (eller konsitgt formulerade rättare sagt) men man får ju hoppas på det bästa. Det är bra för tentan bestod av olika delar och klarar man 3 men inte den 4:e så behöver man bara göra om den man inte klarade.

Här kommer lite bilder från valborg. Det var först förfest hos Andrei och sen självklart Logen-premiären haha Samma gamla Sigges, men med nya ägare. Det var en lyckad kväll :)

       

Nu är det dags att ge sig ut i det sköna gröna! So long!

Ida

Kommentarer
Postat av: Big sis

Hello goding...
Nästa gång du åker till Götet får du faktiskt hälsa på mig oxå!! Jag är så loonely...
Pitt.

2008-05-15 @ 22:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback