April, 23 2008

Idag måste vara min lyckodag!! Det har varit helt underbart!

Det började bra med att jag såg en klarblå himmel genom takfönstret det första jag gjorde på morgonen. Sen fick hade vi en väldigt spännande föreläsning om lungorna och jag tror tom att jag har fått (fler) nya vänner i klassen. Det är alltid spännande att lära känna nytt folk! Sen fick jag reda på att jag klarade tentan på cellen och rörelseapparaten. Yay!
Efter var det bara så underbart väder så man kan ju inte vara annat än lycklig ända ut i fingertopparna! Plus att jag kanske ska åka på en sol-semester i september.. Sweet!!

Nu har jag precis tittat på barnmorskorna också och jag förstår inte hur duktiga dom är! Det är så kul att se hur de jobbar och hur de kan vara så himla proffesionella. Jag bara längtar tills jag får börja plugga till det!

Nej, nu ska jag läsa lite innan denna härliga dag tar slut. Ibland är det bara så härligt att vara student, bo i Borås och heta Ida Leijon :)

 
Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: djar

Ida!
Grattis till tentan - you rock!
Kollade på det igår också, du kommer bli en fantastisk barnmorska! Wow va dom va duktiga! Det kommer du också att bli.

Ha en lika bra dag idag min SOLSTRÅLE!!
Love you

2008-04-24 @ 06:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback