April, 15 2008

Jag var helt enkelt tvungen att byta design på min blogg. Jag är inte så kunnig inom design på datorer, men det behövdes mer färg för nu är det ju vår! Japp, jag vågar säga det för idag kände jag lukten av gräs och vårluft! Tog en lång promenad innan och jag var flera gånger tvungen att ta ur lurarna ur öronen och bara lyssna på fåglarna. Finns det något vackrare ljud?

Imorgon är det dags för att åka och hälsa på Marina i Göteborg! Det ska bli riktigt roligt för jag har ju inte sett hur hon har det än. En mysig dag i Götet med en vän är ju inte helt fel.. särskilt inte om vi ska gå till ett väldigt smaskigt glass-café! :)

Till helgen bär det av till skåne på träningsläger med Isaberg. Det blir nog en hel del som ska med verkar det som och det är ju alltid roligt! Hoppas bara vi får tur med vädret så man slipper frysa i år igen! haha

Nu är det snart dags för Dr. House och en kopp te i soffan. Undrar hur det går för honom, han kan ju inte sitta i fängelse.. då försvinner ju lite vitsen med programmet.. Ja, mina problem är inte större än så just nu. Ibland är liksom livet inte så svårt! :)

Något jag har stört mig på idag är två TV-serier (Desperate Housewives och Grey's anatomi) och AIK "supporters". Såg på nyheterna idag att dom har förstört ännu en match. Jag blir så förbannad rent ut sagt! Hur tror dom att det skulle se ut om alla höll på AIK?? Vad kul sporten hade varit då.. not! Ha, så himla korkade!
Och sen TV-serierna.. Finns det något annat på TV nu för tiden? och varför är alla så himla fast i det träsket? De är ju inte ens bra! (Oj, vad jag kommer att få många emot mig...) 
Jaja, jag sitter ju och följer House så jag kanske inte skulle säga något haha

Nej, nu måste jag fokusera! Det är ju spännande!

Sköt om er!
Ida

ps. Tinna & Bengan, ni är alltid välkomnma till Borås och hälsa på! Hoppas allt är bra med er hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback