April, 10 2008

Nu orkar jag snart inte sitta på rumpan mer! Vi har tenta imorgon och som vanligt blir det lite väl mycket pluggande sista kvällen.. Jag förstår inte hur det alltid lyckas bli så. Planering nästa? :)

Nu är det iallfall snart dags för sängen.. Jag har försökt att dra ut på det och hålla mig vaken länge (men jag lyckas inte så bra) Men hur lätt är det när man är nyduschad, sitter i favoritpyjamasen (ja, jag har en sådan) och har nya lakan som väntar i sängen? Det finns ju inget bättre att krypa ner i!

Imorgon väntar alltså en tenta om cellen, skelett och muskler. Som tur är det inte allt om dessa tre men det svåra är att dra gränsen för vad som är för lite och för mycket att kunna. Visst är det alltid bra att kunna lite extra, men just till denna tentan var det klurigt. Två föreläsningar är inte mycket att bygga läsningen på kan jag lova och det blir inte lättare när hans anteckningar är lika förvirrande som.. ja, jag vet inte vad.
Men jag ska inte klaga, det är väldigt intressant och det är ju det här som jag är här för. Man lär sig att anpassa sig till nya lärare ganska snabbt.. som tur är :)

Nu har jag inte tid att skriva längre.. Ju mer tid här, ju mindre tid i mina nytvättade lakan! Vid den här tiden imorgon kommer jag bara att sitta och njuta! En härlig helg framför sig, lite jobb, men med Sandra och Lina kan det bli rätt kul. Och ja, janne vi ska göra lite nytta med! Vi kan faktiskt också prata och jobba samtidigt.. om det inte är något jätteviktigt vi pratar om förstås! :)

Trevlig helg på er!
Ida L

ps. Låt-tips! Skin med Rascal Flatts ger rysningar i hela kroppen! Lyssna på texten och njut!

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej :)
Om du har tid och lust att lyssna på mig när jag
spelar & sjunger vore det jätte kul!
Låtar finns på bloggen!
Ha en bra kväll!

Postat av: Tinna

Va´ roligt att läsa din blogg och att du har det bra både med studierna och "taklägenheten"
Kram från Tinna o Bengan

2008-04-11 @ 17:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback