SPRING BREAK!!

Nu är det äntligen Spring Break och jag kan nästan inte förklara den känslan! Hela den här veckan har varit full av massa plugg och måsten, men nu är det slut med det (haha för en vecka iallfall)! Lovely!

Idag har jag och mina rumskompisar gjort ett litet misstag. Idag ska vi åka till Lamar och spela vår tredje tävling. Problemet var bara att vi ställde om till sommar tid idag och för att vi var så rädda för att vi skulle försova oss slutade istället med att vi gick upp en timme för tidigt.. Gick upp halv sex istället för halv sju, härligt.. haha Coach var road iallfall!

Den här banan ligger ungefär 4 timmar söder om Waco så det blir en bra tupplur på vägen dit :) Vi ska spela 36 hål imorgon och 18 på tisdag men dom har varnat för stormar och åska så vi får se hur mycket vi kommer att kunna spela.

Igår kväll, på väg hem från Jason's Deli så var jag, Amanda, Layla och Kat i bilen. Jag var förmodligen lite trött och satt och filosoferade lite. Satt och tittade på en skylt vid ett stoppljus och det ståg DIP på den. Bokstäverna var ganska långt isär så jag trodde det var en förkortning. Så jag frågade ju glatt vad D I P stod för..  Det skulle jag inte för alla i bilen började ju skratta hysteriskt. Amanda fick tillslut fram att skylten varnar för "a dip in the road". Alltså en håla.. Ida har nu ett nytt smeknamn.. haha Men men, ibland har man ju inte alla hästar hemma och det är ju inte alltid så lätt med det andra språket.. That one is one me guys! :)

Nej, nu måste jag göra mig iordning för Coach kommer om en liten stund. Jag ska ta min kudde och min Ipod och kura ihop i bussen. Gött!

När vi kommer hem från tävlingen kommer Andrei hit och det ska bli så roligt! Kan inte fatta att det redan är här! Awesome!

Hoppas allt är bra därhemma. Har hört rykten på stan att snön är borta nu iallfall - är det våren som är på väg? Saknar er och tänker på er! Happy Spring Break everyone! Wohoo!

Massa kramar!
Ida

Kommentarer
Postat av: millan

tjenare!

ville bara skicka en häslning till the lovebirds!! hoppas ni har det ljuvligt och verkligen njuter!! idag börjar vår sista tävling, så vi ska snart ut o köra! saknar er båda! puss puss

2007-03-14 @ 07:41:29
Postat av: Johan

Hi beautiful, seglade in på din sida och damn u look good!!
Hoppas att allt är fint, vi borde träffas o catch up när du kommer hem for old times sake.

See u soon babe! Mmmwwhhaaa

2007-03-17 @ 06:04:40
Postat av: Elin

Hallå vännen!
Vilket kärleksinlägg du fått där du =)
Inatt har mamma varit här, vi åt gott o bara myste igår. Snart kommer Mikael, nice!
Imorgon bär det av till fjällen...lööövly.
Jag hoppas och antar att du och Andrei har det underbart, det är ni mer än värda.
Jo, våren har börjat komma till Sverige, men idag är det tyvärr lite blåsigt, men men, man kan ju inte få allt.
Puss och pitt (I just lööv det uttrycket)

Postat av: millan

vad menar du! jag kan inte förstå... HAHAHAHAHAHA

2007-03-20 @ 09:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback