Celbrate good times, Come on! Aoouw!

Fredag, härliga fredag! Sitter i biblioteket och väntar på min historia klass. Har precis kommit från aerobics och det var riktigt svettigt idag, skönt!  

I tisdags kom vi hem från tävlingen i Corpus Christi och det var så fint där nere. Det ligger precis vid kusten så våren hade redan kommit och träden började slå ut. Golfbanan var riktigt fin och grön. Man kan nog kalla det för en typisk Country Club för bredvid den var tennisbanor och pool och inne i klubbhuset var det jättestort och lyxigt. Innan man kom in till omklädningsrummet var det ett rum med stolar och bord dukat fint. Först tyckte det var lite udda att sitta och äta där och inte i restaurangen men jag fick sedan reda på att det var där dom fina damerna satt och spelade bridge (eller vad det heter) och tog sig en drink efter tennisen eller en runda golf. Haha Ja, det är ju inte konstigt att golfen har det ryckte det har.. JJag spelade ganska bra båda dagarna (74-74-73) så det var roligt! Det var lite synd att resten av laget inte riktigt hade spelet inne så vi slutade väl trea från slutet tror jag. Men men, det är bara att kämpa på! 

                                                         
            

Idag ska vi inte göra något speciellt. Efter min historia lektion ska vi träna lite och sen ikväll blir det nog lite filmkväll. Brianna har ju inte sett Benchwarmers än och hon börjar tröttna på att inte förstå våra skämt om filmen haha 

Till mina kära systrar: Vi hörs ju alldelles för sällan! Jag måste a bättre koll på er nu. Och Millan, uppdatera din blogg! :) Haha Men det verkar som om ni har det bra i alla fall, vilket är det viktiga. Jag saknar er väldigt mycket! Det finns ingen här som förstår min ?Celebrate Good Times?? dans ju!Lätt att vi har många såna att ta igen i sommar. Get very excite!! Haha 

Nej, nu ska jag leta upp lite källor till min engelska uppsats. Önska mig lycka till för jag tvivlar på att det kommer gå så bra.

Hoppas allt är bra därhemma! Jag tänker på er! 
Många kramar
Ida 

Ps. Nu är det bara 10 dagar kvar tills Andrei kommer! Lovely!

Kommentarer
Postat av: En som saknar dig som tusan

IDA!!! JAG SAKNAR DIG!!!
Ser ju ut o va skönt i staterna, shorts och allt. Här har jag iaf börjat använda vårjacka och vårskor, alltid nåt =)
Tänk att din lilla rumän ;) kommer snart, underbart!! Hälsa honom från mig =)
Här rullar det på som vanligt...inget speciellt som hänt tror jag. Jag går mest runt och räknar dagarna tills du kommer hem, underbara dag!!!

Postat av: Jo

Hey my dear!!

antligen kan man skriva pa din blogg det har inte funkat pa ett tag...

Vill bara saga att jag saknar dig o alskar dig mest av allt i varlden.
Snart ses vi o da ska du fa en san bamse kram a la jojo!

Njut av resten av terminen, det kommer sweeeascha forbi!!! Ha!

Puss

2007-03-09 @ 12:23:36
Postat av: Hanna-Sofia

Hej darling!!! Du skulle varit med har, vi saknar dej!!!!! Men vi har det jattebra, har precis spelat andra dagen i durban, gick lite samre idag men ar +1 totalt sa ok. Jag ar saaaa glad att du kommer hem snart!
Masssa pussar till dej min favorit-syster!!!

2007-03-09 @ 12:42:09
Postat av: Anonym

Helt klart måste en sån som du känna sig efterlängtad!
Det ska bli underbart ha få ha dig hemma igen. Imorgon ska Andy o paranteserna mysa med lite våfflor.

2007-03-09 @ 16:42:08
Postat av: Millan

Baby doll! Nu sitter jag o jossan i spelartaltat i durban och vantar pa att maten ska bli fardig! Man far gratis mackor och massssooor frukt! lovely... vi har tranat hart hela morgonen och formiddagen for vi fick ju inte spela klart tyvarr.. men men vi ska bli grymma sa bra som vi tranar =) haha saknar dej och alskar dej till tusen! kul att andrei kommer, och kul att du kommer!!!!! saknar din dans, jag gjorde den haromdagen bara for att jag saknade dej sa! men det blir ju inte densamma.. PUSS gumman

2007-03-10 @ 10:31:12
URL: http://emeliesvenningssons.blogg.se
Postat av: Linda

Tja babe!! Har hört rykten att det bara blir en termin till ;) Inte mig emot i så fall!! Du ska vara här hemma i Sverige, så är det bara, haha... Fast det där med shortsen ser ju lockande ut. Såna o en liten bränna skulle ju inte sitta helt fel. Fast nu har ju snön börjat smälta undan här hemma o Elin har fått fram vårjackan.. Bra vårtecken!! Haha.. Saknar dig vännen!! Sätter på mig armbandet ibland o tänker på dig!! Underbar present!! PUSS vännen!!

2007-03-10 @ 13:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback