Att en vecka kan gå så fort..

Den här veckan har varit full med skratt, fjant, sevärdheter, hyrbilar, kärlek och massa god mat! Andrei har varit här och hälsat på och det har varit underbart att ha honom här. Det började lite ostadigt dock med en stängd Dallas flygplats i tisdags. Det var stormar så planen fick åka till Houston och landa istället. Tack vare en (underbar) Coach kunde jag och han hämta honom i Dallas på tidagsnatten dock.
Veckan rullade på och onsdagen började lugnt med att hämta hyrbilen och därefter visa Wacos framsidor. Självklart blev det lunch på Souper Salad! Sen gick vi på "Music & Lyrics" (med Hugh Grant och Drew Barrymore) på kvällen och den var faktiskt väldigt söt. Lite torr i mitten, men med några härliga repliker tror jag vi båda tyckte mycket om den.
Torsdagen åkte vi på upptäcksfärd till Wal-Mart. Jag älskar den affären, man kan hitta allt där tror jag! Allt från leksaker, vapen och kläder till mediciner och mat. Himla smidigt!Vi tog också en promenad på Baylors campus och tittade på hur björnarna mådde. Efter lunchen tog vi en snuskigt god glass på Marbel Slab. Där väljer man först vad man vill ha för glass smak och sen vad man vill ha i den- farligt! hehe

I fredags och lördags åkte vi ned till San Antonio och bara myste. Vi gick och kollade på The Alamo och åkte båt på River Walk. Sen på kvällen åt vi på Hard Rock Café längs med floden och bara njöt av solskenet och semestern!
Men man kan ju inte ha en semester utan lite shopping så på vägen hem stannade vi på ett shopping center och hade "no limits" för några timmar :) Självklart avslutades det med en Frappuccino på Starbucks!
Resten av veckan hann vi med att prova på Barbeque, dansa two-step på The Ranch, Texas Roadhouse och träffa laget och mycket mer.

Det har varit ett perfekt lov med massa skratt och nya minnen. Nu är det lite lättare att komma tillbaka till skolbänken när man har lite att tänka tillbaka på. Det var mitt första, och tro mig, mitt bästa Spring Break någonsin!

Här kommer lite bilder. Jag gissar att det kommer mer så småningom, men ni får hålla till godo med dessa så länge. Enjoy!

                                     

Kommentarer
Postat av: Millan

vilken underbart söt pojkvän du har ida! för att inte tala om dej själv! Va mysigt ni verkar ha haft det, skönt att du kan tänka tillbaka till detta resten av terminen, den kommer ju gå som ett spjut. Sen ses vi ju snart!! Saknar dej baby! Idag åker jag hem till Sverige, ska bli skönt! LOVE YOU! puss

2007-03-21 @ 09:10:58
Postat av: Hanna-Sofia

Darling! Va mysigt ni har haft det!! Antar att det har gått alldeles för fort, men snart är du ju hemma igen... Vi kom hem i söndags å idag är jag på jobbet igen, puh. Här är det snö, men igår spelade jag å Pontus 9 hål i Göteborg, mysigt. Han hävdar att han "lät" mej vinna för jag testade mina nya klubbor å jag inte skulle bli arg på dom, men både du å jag förstår ju bättre än så!!
Vi saknar dej så himla mycket här hemma, ska bli underbart att få hem dej!
Puss å pitt på dej gull-unge!

2007-03-21 @ 11:48:14
Postat av: Jossan

Blev varm i hela kroppen av att läsa din blogg o kolla på korten!!
Ser ut som ni har haft det helt underbart, och ni är så otroligt söta ihop!!!
Jag saknar dig så mkt gumman och längtar tills du kommer, du är vår solstråle!!
Njut av sista tiden nu! Det kommer gå kanon fort. Vi hörs sen.

Älskar dig goding, puss & kram

2007-03-21 @ 13:19:40
Postat av: Andrei

Åhh vad vi haft de underbart.. Va verklien riktigt surt att behöva åka hem, hade ju precis kommit in i de, är ju visserligen inte så svårt att vänja sig med dig! Va ju första dagen på jobbet idag med och de kändes måste jag säga. Sen så har jag börjat jobba på vår deal, eller din deal kanske de heter=)
Vi hörs snart, baby!
puss puss

2007-03-22 @ 21:44:07
Postat av: Elin

Finare turturduvor får man leta efter!! Man kan ju inte annat än älska er =)
Ni ser ut att ha haft hur underbart som helst, blir ju avis på Andrei, vill också vara med dig.
Nu är jag precis hemkommen från lite snowboardåkning i Norge. Det har varit kanonfint väder och skön åkning.
Imorgon bär det av till Mikael, mysigt =)
Jag saknar dig vännen...och du, lätt att skivan ska spelas flitigt på våra fester!!
Ha det underbart.
Din Vän Elin

Postat av: Ida

GUD VAD SÖTA NI ÄR! Det ser verkligen ut som om ni hade en underbar vecka! Hur går studierna Ida? Blir det något av dig?? haha! Ta hand om dej, Kram Ida

2007-03-26 @ 10:40:58
URL: http://idans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback