Tadaa!

Min blogg är åter i livet! Lite oväntat va? Jag ber om ursäkt för denna sena uppdatering, men det har alltid varit något som har kommit i vägen för mig. Till största del golf och tävlingar, men också lite semester i Halmstad tillsammans med mamma och pappa.

Golfen har gått bra i år och nu är man mitt uppe i säsongen. Närmast väntar seriespelet hemma på Isaberg där vi ska försöka försvara vår ledning sen förra omgången, hoppas hoppas! :) ( Det går väldigt bra att komma upp och titta fredag och/eller lördag) Sen är det Smådalarö och Telia Tour som står på schemat. Det ska bli mysigt att vara på turné med systrarna igen. Det händer alltid något roligt då!

Annars leker livet i Gislaved. Helt ärligt så saknar jag USA ganska mycket, men jag tror det är mest folket jag saknar. Jag vill inte tillbaka och gå på skolan, men det hade varit riktigt skoj att åka till hösten och hälsa på Coach och alla i laget. Men det får nog vänta ett litet tag till. Just nu håller jag på att forska lite i utbildningar till våren. Sjuksköterskeutbildningen i Göteborg ligger varmt om hjärtat, men än så länge så är alla dörrar öppna. Det största problemet jag har nu är väl egentligen att hitta ett jobb i höst. Är det någon som har några tips så hör gärna av er :)

Och med tanke på att det är mina största bekymmer så förstår ni nog att jag har det ganska bra. Det blir mycket golf och träning, men vad vore en sommar utan det?

Ha det bra och sköt om er! Jag ska försöka vara lite snabbare med uppdateringen nästa gång.. men jag lovar inget..

Ida

Kommentarer
Postat av: Granne

min chef har bett mej rekommendera någon som kan ta över mitt jobb, och den som söker det som är min vän då har jävligt stor chans att få det, och ja jag känner att du nog skulle kunna platsa? vad sägs?

2007-07-19 @ 22:35:43
Postat av: Linda

Ida, finally en uppdatering!! Haha... Hoppas allt är bra med dig o att golfen flyter på. Tack för senast förresten. Blev inspirerad av glassen vi käkade så snart ska jag faktiskt öppna mig ett paket, haha.. Var i Växjö idag med o kollade på skolan vilket bara gjorde mig sketans nervös!! Nu är det inte långt kvar o jag vill bara ha de första veckorna gjorda. Jaja, nog om det!! Vi får höras nån dag!! Ha det gott!! PUSS

2007-07-20 @ 19:04:53
Postat av: Elin

Tjo Babe!
En uppdatering, lattjo! Jo, du är ju inte helt lätt att fåt tid med, sketans golf som får spenderea så mycket tid med dig. Blir ju sotis ju ;)
Men på måndag hoppas jag det blir du o jag.
Är i halmstad nu, men ska jobba nästa vecka.
Vi hörs imon bruden. Saknar dig. PUSS

2007-07-28 @ 18:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback