Jag ser det snöar, jag ser det snöar! Det var ju roligt! Hurra!

Hemma 9.51

Att man skulle behöva åka till Texas för att få se lite snö den här vintern! I morse vaknade jag och försökte tända lampan, men det gick inte så bra. Strömmen hade gått och det var svinkallt i huset. Härligt tänkte jag och misstänkte att det hade blåst under natten. Sen tittade jag ut och såg att det låg snö på marken och is på gatan! haha Jag blev så glad! Jag vet inte varför men det var bara så oväntat! Passade på att ta lite bilder, för jag tror det kommer smälta bort under dagen.

Ha en bra dag!
Ida

           

Kommentarer
Postat av: Elin

Okej, det får väl helt enkelt bära av till USA för att möta vintern.
LÖÖÖV YOU FRIEND

2007-01-15 @ 22:24:13
Postat av: Anonym

ååhhhh snö! jag blir avundsjuk så in i bängen! hahaha
kul att jag kan glädja någon med min blogg :)
bara så att du vet blir jag så GLAD av att läsa från dig med! PUSS

2007-01-15 @ 23:13:05
Postat av: Granne

ooh snö! jag vill också:)

2007-01-16 @ 00:39:34
Postat av: Millan

åh idsvett va kul! tack för din kommentar.. ska snart uppdatera min blogg! haha kom nyss från paaaris! har haft det helt underbart, blivit rejält bortskämd! Och vårväder! Saknar dej min goding!! synd att jag inte va där då hade vi kunnat brottas i snön! haha pösss o sweasch

2007-01-17 @ 17:10:09
Postat av: modern

Hej gumman!
Vilka fjejer du bor ihop med. MMen de lär sig snart att ha roligt på ett mera moget sätt.Låter mest som revolt hemmifrån att bara dricka öl för att bli "as-kalas".
Kul med snö! bara det inte är hos mej, jag vill hellre att det så fort som möjligt blir stugväder.
Ska träffa en mysig snubbe på fredagkväll, gissa vem?
Det är Tina o Bengan som hittar på skojigheter, ska bli jättekul.
Har du några varma kläder eller?
Saknar dej min fjantkompis!
Kram o ... Mamma

2007-01-17 @ 17:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback