Some people are lucky like us

Oj, nu har jag ju varit lite slarvig på att uppdatera men det blir lätt så ibland.. Just nu sitter jag vid skrivbordet och har tagit en paus i pluggandet. Jag tar chansen att klaga lite idag för den här veckan är döden. Tre prov, två arbeten och två stora läxförhör. Plus en uppsats som ska vara inne dagen efter vår tävling nästa vecka. Lite lagom stressad i nuläget, men det löser sig alltid! Jag blir ju inte mindre stressad av att ta pauser ioförsig, men man måste ju faktiskt hinna med att leva lite också :)

Nu har det äntligen blivit varmare här borta och vi kunde ttill och med träna i shorts och piké idag, inte fy skam kan jag lova! Mina ben ser ut som vita out-pinnar, men jag ska jobba på den saken. En positiv sak med det är ju att fötterna matchar lite bättre med dom nu än vad de brukar göra haha

Helgen har varit ganska bra, men alldeles för kort! Inte gjort så mycket utan mest varit hemma. I fredags fyllde Steph (i Baylor laget) 21 år och då var vi där och firade henne lite. Det var väldigt trevligt! Det var kul att träffa tjejerna i det laget igen!

                                                             
    

Till helgen åker vi till McNeese i Louisianna på vårens första tävling. Det ska bli så skönt att komma igång med tävlandet igen. Spelet känns faktiskt väldigt bra med tanke på att vi inte har kunnat träna så länge. Det är bara närspelet och puttningen som kan bli lite trixigt om greenerna är som på Lake Waco. Men det ska iallfall bli kul att tävla igen!

Nej, nu är det slut på min paus! Tillbaka till historien om hur USA slog sig fria från Engelsmännen och hur olika profeter påverkade kristendomen mellan 100 och 500 e.Kr. Till en viss grad är det intressant, men ibland känner man bara att viss fakta behöver man faktiskt inte veta. Jag menar, vem bryr sig om det var Augustine eller Pelagius som hade störst inflytande på Kristendomen på 200-talet ur en Orthodox synpunkt?

Soliga vårhälsningar från Waco! :)
Ida


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi njaaa, det där med waco vet jag inte ;) skulle ha vart enbart för din skull isf.
jag åker med en tjej från borås, och sen en från sundsvall och en från östersund de två ska vi möta upp i bangkok. det här ska bli så himla spännande!
pusssss

Postat av: Anonym

Njut av värmen här är kallt o eländigt. Det lovas nog mer snö oxå, fyfasen!

2007-02-06 @ 15:20:12
Postat av: Jo

Tack för paketen älskling!! Kortet va ju klockrent - NO i'm not sucking it in!!! hahaha

Saknar dig också så himla mkt, det vet du! Vi hörs sen.
Massor av pussar!!

2007-02-07 @ 08:04:44
Postat av: Millan

Baby doll! tack så mkt för din o Hannas presenter, det var kanonfint! Löööve you! Saknar dej massvis, det där satans jäkla landet, varför ska dom röva bort mina systrar. Är det verkligen nödvändigt? Jag o jossan har haft en såå skön dag än så länge, är hemma och bakar världens godaste bröd! Sen ska vi laga laxwook till resten av familjen, synd att inte du o din lile rumän är här! Som sagt, saknar dej... Puss o pitt när blomstertiden kommer och står härliga till å låt oss lustiga vaaaaará! tjo faddelittan

2007-02-07 @ 17:27:30
URL: http://emeliesvenningssons.blogg.se
Postat av: Hanna-Sofia

Hej gumman! Läste precis våra kära systrars inlägg å då börjar man ju tänka...hur kommer det sej att du å jag är så normala å dom är så...tja, sååå dom. De är roliga iaf, ska bli underbart i Sydafrika, du skulle varit med. Nu ska vi äta, puss å pitt!

2007-02-07 @ 19:00:45
Postat av: granne

ja det var kul i kina. massa kineser:)
nu är jag dock sjuk, så ligger bara hemma och hostar:P hur är det själv?
ha det bra Kram & Puss**

2007-02-08 @ 22:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback