Primavera!

Hemma 11.40

Det är så underbart väder idag! Strålande sol, förmodligen runt 25 grader och ingen vind - lovely!

Idag har jag än så länge bara haft två lektioner och ska snart iväg tillgolfbanan för träning. Vi ska spela lite idag så jag ska passa på att jobba lite på min bränna. Jag ser nästan levande ut nu när färgen börjar komma tillbaka på armar och ben igen haha

Det händer inte så mycket nytt här. Har gått och blivit lite förkyld, men den är redan på väg bort igen så det är skönt. Nästan alla i laget har haft det så nu var det min tur antar jag. Coach fick lite panik när han hörde att jag var lite hes och snuvig så han köpte både C-vitaminer och massa apelsiner hehe Han är för snäll!

Idag i min religions klass så såg jag det gulligaste jag har sett på länge. Det är en äldre man i vår klass (kanske runt 60 år) och idag kom hans fru in i klassrummet innan vi hade satt igång. Hon tar också klasser på skolan och de pratade lite om vad de skulle ha till middag och lite annat smått. Men när hon skulle gå gav hon honom en stor puss mitt på munnen och sa "See you later, lovey". Han sken upp och jag tror han blev lite generad när han såg att vi bara satt och log mot dom. Jag tykcte det här var så sött för det är sällan man ser äldre personer vara såna. Vi frågade honom om deras äktenskap och de hade varit gifta i 22 år. Katie och jag önskade att vi också kunde får vara såna när vi blev gamla. Det gjorde helt klart vår dag! :)

Nu ska jag gå och smörja in mig så jag inte blir bacon där ute. Jag ska försöka skicka hem lite solsken till er för jag har hört att vädret är lite sämre där.. :) Saknar er!

Många kramar!
Ida



Kommentarer
Postat av: Granne

25 grader? ...
här är det typ 10 minus, en halv meter snö och man gör inte annat än att skotta..
typiskt! :P
Miss you PUsss*

Postat av: Linda

Tja!! Vad underbart det låter hos dig... Här hemma går man o fryser så jag tror att jag snart fryser till is.. Längtar till den dagen jag kan ta av mig mina långkalsonger, haha... Snöar faktiskt just nu.. Man blir ju trött!! Men idag är det fest o jag ska festa åt dig med, haha.. Skaka lite på rumpan.. Ha det gött vännen!! PUSS

2007-02-24 @ 14:38:03
Postat av: Millan

Baby!!

Tack for mailet! Har just avslutat andra tavlingen nu, gick ett udner idag, sa klattrade lite! Gjorde en eagle, coolt! Iaf, kom 21a.. Sa nu ar vi tillbaks hos Diane, ska till Durban imorn!! Skont! Langta sa efter dej gumman, du ar for rolig. PUSSS

2007-03-02 @ 16:03:25
URL: http://emeliesvenningssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback