Glad Påsk, Fröken!

Glad Påsk på er! Hoppas ni har/ har haft en skön helg! Jag har varit hemma hos Jacy i helgen och det var riktigt skönt måste jag säga! För första gången på länge fick vi sovmorgon tre dagar i rad, och när man vaknar till fruktsallad och stor frukost av hennes mamma blir man ju inte på sämre humör!
Vi kom dit torsdag natt och gick i princip och la oss direkt. Sen på fredagen shoppade vi lite och jag köpte världens sötaste handväska! Mycket nöjd! Resten av helgen träffade vi några av hennes kompisar och tog det mest lugnt. Det blev inte så mycket vettigt gjort, men det var skönt kan jag lova!

Igår hade vi påskmiddagen och det var jättegott. Ganska likt svensk mat, fast med mer röror och gratänger. Saknade dock sill och lax, men det får jag ta igen till midsommar! Det hade nog varit lite för bra med sill för amerikanarna.. hehe

                                
                      

Jag och Jacy i down town Longview, Jacy och hennes mamma, jag och Jacy



Den här veckan blir väldigt lugn som det ser ut nu. Äntligen lite mer tid för golf och fys, ska bli skönt! Hanna: jag har börjat på en ny bok med! Som det ser ut nu så kanske jag kommer att kunna läsa ut den innan jag kommer hem; är du inte impad av mig? haha I värsta fall kanske det blir på planet hem..

Nej, nu ska jag hoppa i säng. Imorgon blir det aerobics och historia. Sen på eftermiddagen ska vi spela 18 hål och handla mat. Det ska bli kul!
Jag har problem med min MSN, den har strejk för den vägrar att logga mig.. tycker jag inte om!

Hoppas allt är bra hemma! Njut av er lediga måndag...
Ida

Ps. Grattis på födelsedagen, Andrei!! Hoppas du får en underbar dag, goding! Jag ringer en snabbis innan träningen!

Kommentarer
Postat av: Elin

Glad Påsk min vän!!
Skönt o höra att du haft en bra helg, till o med lite påskmat. Det är mer än vad jag fått, hehe. Vår helg i huvudstaden var bra, mysig o lugn o god mat.
Sill o potatis på midsommar...du vet väl att du är uppbokad midsommar...du, linda o jag i halmstad!! Favorit i repris =)Men klart vi ska ha lite midsommar mat med...sen PARTY!!
Idag är det lite grått o trist i sverige.
Ha det underbart vännen, jag saknar dig som sjutton.
Till Andrei: GRATTIS hörru, ha en toppendag!! Hoppas vi ses snart!
Puss o kram på dig min Ida

Postat av: Andrei

Hej Baby!
Tack för att du ringde innan, är ju liksom sånt som skijer vanliga dagar från SUPERHÄRLIGA-dagar.. Verkar som om du och Jacy haft en toppen helg och de är du ju verkligen värd =) Hade ju gärna sett att du firade påsken hemma, men nästa år så! Då kan vi ta och springa runt utklädda till påskakärringar =) hehe.. Nä, men de jag ville ha sagt var nog att jag saknar dig och så! Nu ska jag käka lite och sen ta och varva ner inför kvällen.
Längtar efter dig, tjejen!
Pussar från din 22-åriga Andrei

Ps. Fin du är på bilderna, lätt! Ds

2007-04-09 @ 17:48:52
Postat av: Linda

Tja tjejen!! Äntligen är våren i Sverige... Idag är det riktigt varmt o snart ska jag ut o sätta mig i solen.. Satt igår en halvtimma o har snygga märken efter sockarna idag, haha.. Sånt som golfare brukar ha, hihi... Hoppas allt är bra med dig.. Snart är det inte långt kvar tills du kommer hem.. Längtar efter en toppensommar tillsammans med mina två bästa vänner.. PUSS

2007-04-14 @ 11:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback