"Girl put your records on, tell me your favourite song. You go ahead let your hair down!"

Nu sitter jag och har precis hittat mina källor till min engelska upssats. Jag är lycklig! Det tog lite tid men nu kan jag sätta igång att skriva på riktigt. Yaay! Snart är det läggdags för min del och det ska bli riktigt skönt att krypa ner under täcket.

Idag har det varit en ganska skön dag med mycket blandade aktiviteter. Först pratade jag lite i telefon med dom i Sverige och det var underbart att prata med Elin igen! Ibland behöver man verkligen prata av sig lite. Tack för det, vännen! :) Sen efter det var det dags för lunch med laget och en tjej som ska vara här nästa år. Hon sa ungefär två ord under hela lunchen så helt ärligt tyckte jag hon var sådär spännande.. men hon var säkert bara lite blyg. Sen hade vi träning på golfbanan och det solen bara strålade energi i oss! Det var skönt och ganska avslappande att bara gå och träna lite närspel och sen spela några hål på korthålsbanan. Ganska lugnt men ändå väldigt givande kändes det som, mycket bra!

Efter det fick jag, Layla och Amanda ett litet ryck och bestämde oss för att ut och jogga en runda. Layla kom med den briljanta idén med att ta på oss sopsäckar på överkroppen så att vi skulle svettas som galningar och bränna några extra kalorier. Sagt och gjort tog vi sopsäckar och gjorde hål för huvud och armar och sen gav vi oss ut. haha Det var helt otroligt vad man svettas under en säck! Den strålande solen gjorde ju inte saken bättre! När vi var klara och hade tagit av säckarna så rann svetten som aldrig förr! Jag vet inte om det hjälper med förbränning och sånt men svettas mer, det gjorde jag iallfall haha Det måste ha varit en syn för gudarna!

Nu ikväll har vi mest bara gått och donat lite i huset och packat till imorgon. Då åker vi till Kyle (nära Austin) och tävlar. Det ska blir roligt att åka iväg igen, det händer alltid massa saker när laget är på vift! Förhoppningsvis har jag lite bilder att uppdatera med när jag kommer tillbaka.

Snart är det ju påsk med! Jacy frågade mig om jag ville följa med henne hem över påskhelgen och det ville jag gärna. Hon bor ungefär 3 timmar härifrån och har jättemysiga föräldrar så det ska bli roligt! Hennes lillebror ser precis ut som Napoleon Dynamite (från Benchwarmers) och det är jätteroligt att bara sitta och kolla på hur han beter sig. En riktig underhållare utan att han vet om det

Nehe, nu är det nog dags för mig att slänga in handduken. Jag har hört rykten på staden att vårsolen har letat sig fram hemma och det gläder mig!

Millan och Jossan, hoppas allt går bra med flytten imorgon! Jag är så excited för er skull och längtar till jag får se den. Just nu hade jag tom kunnat sträcka mig till att dricka en kopp kaffe om jag hade kunnat vara med er imorgon, och då förstår ni ju hur mycket jag saknar er! :) Jag fick kortet från Syd Afrika idag med, tack så mycket (alla tre)! Så sött! Love you loads!

Hoppas ni mår bra! Jag mår för tillfället ypperligt och njuter av våren fulla drag!

Kram på er därhemma!

Kommentarer
Postat av: stora syster...

Hej lilla gumman!
Skönt att du mår bra, kör hårt på tävlingen nu å lycka till!
Vi har de oxå bra här hemma, har spelat Hills ett par gånger i helgen å på onsdag ska jag till Skåne å prova nya drivar å träklubbor, vill du ärva Frankenstina?? Saknar dej gumman!!!
Pontus hälsar puss å pitt ;)
PS. Kolla in detta... http://www.sahlgrenska.gu.se/utbildning/program/

2007-04-01 @ 08:48:24
Postat av: Elin

Hallå babe!
Ja, det är ju alltid lika kul o prata med dig. Få en liten uppdatering från staterna! Men jag längtar efter dig så mycket ju...nu får du bannemej ta o komma hem.
Jag hoppas din påsk blir toppen. Jag längtar så till fredag, sthlm here we come!
Har blivit förkyld dock...dålig tajming.
Men lite förkylning kan ju inte stoppa mig!
Puss på min lilla ängel

Postat av: Granne

Ja! men det har gått över nu. eller ja det kommer i små omgångar så fort man tänker på jobbet så blir det en omgång typ! men idag har jag varit ledig och på imorgon är jag ledig och lördag också sen jobbar jag elva dagar i rad med en dag ledigt där mitt i någong gång!
that's life?

imorgon har jag min 20 års fest, det är synn att du inte är här, det hade varit kul att ha dej och andrei här! :D
men enligt din pappa ska du komma hem runt den 22 maj och dit är det inte speciellt långt! dår är det förhoppningsvis sommar ute så vi kan ta en spontan badrunda när som helst!
Saknar dej Puss och Kram*

2007-04-05 @ 22:46:24
Postat av: Till mamma och pappa

Hej hej! Nu ar jag framme i Longview i Jacy's hus och allt gick bra. Jag ringer sen nar jag far lite tid over. HUset ar jattefint och hennes mamma ar sa snall hehe Men nu ar jag dodligt trott sa det ska bli skont att sova nu. Hennes mamma ville folja med ut och ga imorgon, kul!
Saknar er!! Puss och pitt!

2007-04-06 @ 08:45:04
Postat av: Mamma o Pappa

Skönt att läsa att Ni är framme där...
Vi grejar lite här i stugan och snart kommer Hanna och Pontus. Vi ska äta lite påskmat och sedan drar de vidare till Götet, medans vi stannar här och njuter av solen men lite kallt är det... Miss You much!

2007-04-06 @ 13:42:41
Postat av: Jossan

Glad påsk älskling!
Hoppas ni har det mysigt o äter mkt påsk godis!

Försökte ringa innan, hoppas du fick mitt voicemail.

Längtar tills du kommer!! Puss o glad påsk!

2007-04-06 @ 23:34:59
Postat av: Emsvett

Glad påskmitt hjärta! Älskar dej massor,kom hem snart! saknar din dans! Vi har haft mormor här på påskmiddag, hon är så söt!PUSS

2007-04-07 @ 21:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback