Thank God it's friday!

Waco 12.47 pm

Idag ar det fredag och det ar ju alltid harligt! Har precis kommit hem fran skolan och har atit en liten luch. Idag blev det en liten macka fran cafeterian, valdigt god maste jag saga! Nu sitter jag i Amandas rum och lanar hennes dator medan hon stadar sitt badrum.
Vi hade var forsta tavling i mandags, vilket var en valdigt interessant upplevelse! Den var i North Texas (ca. 2 timmar harifran) och vi spelade 36 hal forsta dagen och 18 andra. Det var meningen vi skulle aka golf bil forsta dagen eftersom vi skulle hinna med tva varv . Det var ganska stora avstand mellan tee och green sa det behovdes. Men efter tre ask- och blixt avbrott forsta dagen var vi tvugna att aka golf bil andra dagen med for att hinna med! Och ni som kanner mig, vet sakert att jag inte klagade =) Det var lite annorlunda att tavla har. FOr det forsta behover man inte oroa sig for nagonting. Det borjade redan nar vi akte fran huset pa sondagen. Jag skulle hjalpa till och packa in bilen, men det fick jag inte for Coach;

"Ida.. There are caddies and there are players. You are a player and I am a caddie. I do not want you to get hurt before a tournament. Take youre pillow and get in the car."

Jaha, tankte jag. Da ar det val bara att lyda. Det fick han saga till mig hela resan for jag hade lite svart att fatta det. Vi fick inte ens bara var bag upp till hotell rummen. Lite ovan lyx!
Ute pa banan hade han full koll pa vad vi behovde. Om jag ville h bananer sa hade han det, ville jag ha vatten var det bara att saga till, kex, power bars eller powerade. Vad som helst, bara att saga till! Det tyckte jag om =) SKot ganska bra anda. 71-79-78. Eller ja, forsta varvet iallfall. Hehe

Nu kan jag inte skriva mer for Amanda och Layla behover gora ett test online..

Men jag ska skriva snart igen, det lovar jag!

Ha det sa bra och skot om er!

Ida

Kommentarer
Postat av: Hanna-Sofia

Hej gumman!
Vad duktig du va!! Hörde att vinden va jobbig, ta tillbaka bollen i stansen å svinga lite mer 3/4-sving så som Millan gör ibland så lär du dej snabbt. Kan du se till att va hemma imån så jag får prata med dej?? Vi va förresten på Liseberg i fredags, Pontus lurade upp mej i Balder, HEMSK i början, skrek som en stucken gris... men sen va den kul! Jaja, vi hörs imån hoppas jag! PUSS & PITT

2006-09-17 @ 09:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback