Nastan helg igen!

Waco 6.02 pm

Nu ar veckan av prov over, sa skont! Idag hade jag mitt sista prov for den har veckan, ett speech test. Det var svin svart for jag fattade knappt sjalva fragorna, men det ska nog ga bra. De andra testen gick bra iallafall, tror jag fick A pa bade religionen (woohoo) och reading. Underbart! Maste skryta lite for att peppa mig sjalv haha

Ikvall ska jag, Layla och Brianna fira att det ar over och spela lite biljard pa ett stalle "inne i stan". Det ska bli trevligt!

Igar hade vi var sista kvaldag innan var andra tavling, det gick ganska bra sa jag far spela som 3 spelare tror jag. (samma som forsta tavlingen) Vi aker pa sondag och kommer hem pa tisdag. Tavlingen ar i Oklahoma sa det ska bli roligt att se nagot annat an Texas, inte for att jag tror att det skiljer sa mycket men lite nya upplevelser kan man ju alltid hoppas pa :)

Lite hemlangtan idag. Eller denna veckan rattare sagt. Men det gar anda ganska bra tycker jag, att Jossan ar har hjalper mycket! Tiden gar sa fort dock! Det ar redan oktober snart, vilket praktiskt taget ar december ;)

Nu ska jag nog ta en liten powernap for jag sov for lite inatt. Sen ska jag se till att spoa amerikanarna pa biljard!

Mamma och pappa,
det ar stunder som nu man uppskattar er annu mer! Puss pa er och tack for att ni inte ar amerikanska foraldrar!

Kram
Ida

Kommentarer
Postat av: Therése

Hejsan! Jag måste säga att jag gillar din blogg skarpt! Sen är jag oerhört impad av dig! Du är en goding precis som dina syrror! Ville bara säga att jag är inne och snokar med jämna mellanrum =). Ha en underbar helg! kram Therése

2006-09-28 @ 21:13:34
Postat av: Mamma & Hanna

Nu är resten av familjen på Öland. Hanna ligger bra till.ska ösa ännu mer i morron. Millan o mamma går först så då är det oxå birdies som gäller. Ta de nu lugnt ikväll på cricket's (antar ni ska dit)... Lycka till i Oklahoma!!!
PUSS & PITT

2006-09-29 @ 19:32:25
Postat av: Andreiii

Hej gumman... Hoppas helgen varit bra och du har vilat upp dig efter en hård vecka! Lycka till på tävlingen i Oklahoma.... Miss u!!
Puss o kram

2006-10-01 @ 15:49:02
Postat av: Linda

Hey bruden!!

2006-10-02 @ 13:12:45
Postat av: Jo

Bra spelat min älskling!! Du är en stjärna. Det är underbart att ha dig här. Tack för att du är så himla go, älskar dig! Mmwhaa!!

2006-10-03 @ 23:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback