Dolda talanger

Waco 12.13 pm

Har hade jag planerat att uppdatera lite bilder pa mitt hus, mitt rum och mina lagkompisar. Men da kommer ju Ida pa att hon har glomt sin sladd till kameran som gor att man kan lagga in bilder.. Ibland blir man ju forvanad over sina talanger. Men for att se det positivt tog jag ju iallafall med laddaren :)
Bilderna kommer lite langre fram, november december sadar.. Blir det bra?

Nu ar det traning som galler! Ska bara vanta pa att Amanda ska komma hem.

Ha det bra!
Ida

Citat ur min nya favoritbok:

"Fy sa tjock jag ar.
Men snygg!"

Kommentarer
Postat av: Linda

Betch!! Att det ska vara så svårt att få tag på amerikanare..hehe.. Puss o pök snygging!

2006-09-04 @ 21:15:54
Postat av: Grannen

Duktigt gjort tycker jag! Ibland önskar jag att jag var lite mer virrig som du min vän!
Jag har jobb på shell nu btw och det är hur kul som helst, så jag förväntar mig en tankning av dej när du kommer hem så småningom!
Saknar dej*
Puss och Kram

2006-09-05 @ 17:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback