Bengan, this is for you!

På måndag är det Labor day. Det betyder att vi är lediga från skolan och har en tre-dagars helg! yaay! Jag har dock ingen aning om vad labor day betyder och varför man är ledig, men det kommer nog fram såsmåningom.
Så, vad är nytt på västfronten? Tja, jag har precis tittat på en Bridget Jones film med Jossan, Anna och Meredith (jättetrevlig tjej som är Jossans lag) Bridget Jones är hilarious! Om man är lite nere någon gång ska man ta en titt på dom filmerna för då är läget inte lika illa längre. Självklart kan man kolla lite på dom för att skratta lite åt den "tragic spinstern" hehe
Idag har det inte hänt så mycket. Jag skrubbade vårt badrum så det skiner om det, Tänk dig det mamma! Har ett bra medel som jag tror du kommer tycka om :)
Sen tvättade jag lite och planerade den närmsta framtiden. Måste jobba lite i förväg för nästa vecka ska vi iväg på tävling. North Texas. Ska bli ganska spännande men lite nervöst, men jag ska spela bra!

Jag pratade med Tina och Bengan idag! Det är alltid lika roligt när man får samtal hemifrån. Väldigt uppskattat!

Nu ska jag nog gå och lägga mig snart. Mina ögon börjar bli lite trötta.
Imorgon blir det att ta fram engelska och datorboken, tråkigt men det måste göras. Sen blir det nog en sväng till Wal-mart, just lööv it!

Sist men inte minst; stort grattis till Alain och Elin. Hoppas bröllopet blev precis som ni ville ha det! Väldigt ledsen för att jag missade det, men det ska bli så roligt att se korten!

Sköt om er där hemma! Saknar er!

Ida


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag saknar dig med min skatt!!
Du är bäst, och det är tomt här utan dig.
Vill krama om dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback