Antligen bilder pa huset!

Vart vardagsrum

Det har ar vart vardagsrum. Dorren man ser rakt fram ar mitt och Laylas badrum. Om man tar till vanster dar sa kommer man till mitt rum.


Vart kok

Det har ar vart kok. Helt okej for tre college studenter :) Om man tar till hoger vid kylskapet sa kommer man till tvattmaskinen och sen ut till garaget.


Min lilla garderob.. :)

Det har ar min Lilla garderob hehe Det ar nog mitt favoritrum i det har huset. Pa bilden ar det lite stokigt dock.


Annan del av mitt rum


Det har ar en del av mitt rum med garderobsdorrarna stangda. Pa byran ar min nya favoritbok, tack Tina och Bengan!


Mitt rum

Det har ar (tro det eller ej) min sang och andra delen av rummet. Bockerna ligger pa golvet for jag har inte skaffat ett skrivbord an.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback