3 prov och en uppsats

Waco 10.25 am

Okej, den har veckan blir ganska stressig. Idag har jag ett prov i min reading klass, imon har jag en upsats och ett religions prov, onsdag ar det ett communications prov som galler. Lite mycket att gora, speciellt nar man spelar golf till 8-9 pa kvallarna, men om alla andra klarar det, sa ska banne mig jag ocksa gora det!

Nu har jag beklagat mig lite sa nu kanns det battre ocksa haha

Jaha, vad star pa schemat idag? Om en liten stund ska jag ringa till telefon bolaget och be om ett nummer till min nya telefon som jag kopte i lordags. Ingen mobiltelefon utan en som vi kan ha i huset sa dom som ringer kan lamna roliga meddelanden och sa.. *hint, hint*
Det blir billigare att ringa hem fran den och till Jossan ocksa, sa det blir nog bra!

Sen ar det kval som galler, ute pa Lake Waco. Hoppas den inte ar lika torr idag. Jag hade tankt att spela bra, for har jag lagst score idag sa slipper jag kvala mer till nasta tavling. Det skulle vara ratt skont.

Sen ikvall blir det lite mat och mer tid framfor bockerna. Ska be Courtney hjalpa mig med uppsatsen, sa hon kan kolla igenom grammatik och stavning. Sen vantar en harlig sang med nytvattade lakan, det finns nog ingeet battre an att lagga sig i en sang med nya lakan, hur skont som helst!

Nej, nu maste jag ringa till telefon bolaget igen. Forra gangen jag ringde fick jag prata med en telefonsvarare, det var ganska spannande.. Hoppas pa battre lycka denna gangen!

  Vackert minne :)

Ha det bra! Saknar er darhemma kan jag lova!

Kramar Ida

Kommentarer
Postat av: Linda

Hallo my little Americanare!! Hur går golfen i Waco Taco?? Hehe, blir avundsjuk på hur vältränad du kommer vara när du kommer hem.. Miss you bitch! Buss o kran!!

2006-09-27 @ 10:55:01
Postat av: Elin

Har inte läst din blogg på ett tag, men nu var det dags för mig o uppdatera mig lite!
Vilken fin bild =) Blir ju nästan tårögd. Jag saknar dig så vännen min.
Ska skriva ett mail till dig nu istället!
Puss på min favorit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback