Tillbaka fran Oklahoma

Waco 8.18 am

Da har man kommit hem fran tavlingen i Oklahoma. Jag skrev ett inlagg i forrgar men det verkar som om det inte publicerades.. Det gick ganska bra pa tavlingen, jag skot 76-77 i vindar som heter duga och svara greener sa jag ar nojd. Laget kom 3:a, vi tappade en placering efter forsta dagen men vi ar nojhda med det anda. Banan var ganska latt i sig, det var greenerna som man tappade slag pa. Dom var snabba, svara att lasa med ganska luriga pinplaceringar. Hemma laget vann och det visar ju lite att dom har spelat dar innan. Har borjat sla min drive pa ett nytt satt. Peggat ner ganska mycket och har bollen langre bak i stansen, da gar den lite lagre och det ar valdigt bra i vinden! Tror jag slar den lite langre ocksa men jag ar inte saker.
Nog om golf. Tankte bara uppdatera pappa lite dar hemma :)
Nu sitter jag i biblioteket och vantar pa battre tider. Har en klass 9.10 och ska nog plugga lite fore den. Idag gar jag i skolan till 14.20 och sen har vi study hall med laget. Ingen traning idag for vi har ganska mycket att ta igen med skolarbete och sa. Pa fredag ska vi hjalpa till pa en tavling ute pa Cottonwood. Vet inte riktigt vad vi ska gora, formodligen bara se trevliga och glada ut. Det blir nog som en piss i mississippi ungefar hehe

Min telefon i huset har fortfarande inte borjat fungera! Lite smatt upprord for den skulle ju funka innan helgen. Om den inte fungerar imorgon sa far jag nog ringa dom igen och klaga lite.

Annars da? Joho, det flyter pa ganska bra. Klart man langtar hem och vill traffa alla igen, men det ar inget som jag inte kan hantera. Det ar bara 12 veckor kvar tills jag far aka hem. Det ar ju ingenting egentligen! Nu gar de har tre veckorna ganska for tfor vi har tva tavlingar kvar. En i Grandbury (2 timmar harifran) och en i San Diego. Yaay! det ska bli roligt att se det! Jag trro vi aker dit den 14 oktober.

Sen ar det inte langt kvar till Millan kommer, hur kul ska inte det bli da!! Sa roligt att se den dar lilla skatan igen :)

Nej, nu far jag nog oppna mina datorbocker om det ska bli nagot gjort. Ganska mycket att ta igen dar har veckan, har ett prov och tva arbeten att gora. Men det loser sig nog!

Tanker pa er darhemma!

Ida

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du mår bra o att golfen fungerar.
Håller du lite koll på Jossan eller?
Saknar dej massor. Pitt på dej!

2006-10-06 @ 16:46:10
Postat av: Elin

Okej, det där om golf var rena grekiskan för mig, hehe. Jag vet, känns ju bra att vi är inne i oktober...för det innebär att december kommer närmre och närmre. 18 december kommer vara en lyckans dag!!
Saknar dig min älskade vän


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback