San Diego!

San Diego 10.29 am

Nu ar vi i Californien! Yay! Allt ar sa annorlunda har och inte en cowboy sa langt man kan se! Just nu sitter vi och vantar pa att vi ska aka till golfbanan och spela in. Sen ar det en liten bankett ikvall, trevligt.

Igar var vi pa stranden och tog kort. Hur vackert som helst! Vi hade roligt hela laget sa det var kul!
Jag ska lagga upp mer bilder sen nar vi kommer hem men har ar nagr abilder fran igar.

 

Men nu maste jag ga for vi ska aka. Men jag ska skriva mer imon!

ha det sa bra!

Ida


Kommentarer
Postat av: Malin

åå hej ida! har följt din blogg lite här och du verkar ha det helt underbart. Så du är i Californien nu, ojoj det är ju min absoluta drömstad! Så nu är jag allt lite avis på dej hehe ;)
Men jag tror faktiskt jag också ska plugga i USA efter Australien då, så då får jag ta californien med.

Jag hoppas allt är bra med dej och ha det så hiiimla roligt nu!

Kramar malin

2006-10-15 @ 22:07:50
Postat av: Andrei

Hej gumman.. Va roligt att se lite bilder, och de ser verkligen hur kul ut som helst. Nog lite bättre än kalla Sverige. Lika söt som vanlig ser jag också, hehe! Lycka till me tävligen nu så hörs vi av..
Puss

2006-10-15 @ 22:27:00
Postat av: Elin

Hej vannen min!
Sa sot Andrei ar!
Nu har jag bestamt mig, jag ake harifran o kommer inte tillbaka till familjen efter jul.
(Las min blogg, dar star allt).
Ida, nu ar det typ bara tva manader kvar tills vi far traffas! JIPPI!!
Jag blir sa glad av att hora att du trivs.
Alskar och saknar dig.
Puss o kramar

Postat av: Granne

Hey redhead!
Allt verkar ju vara bra i staterna, här börjar det ju bli lite kyligt så lite avundsjuk på att se dig i shorts är man ju! :P
Aja ha det bra hoppas vi ses snaart!
Puss&Kram

2006-10-17 @ 15:28:55
Postat av: Linda

Super duper TACK för kortet o brevet!! You made my day (and week), hihi.. Puss o pök

2006-10-17 @ 20:26:28
Postat av: Anonym

Super duper TACK för kortet o brevet!! You made my day (and week, hihi)... Puss o stök

2006-10-17 @ 20:28:09
Postat av: Anonym

Ooopps...det blev många meddelanden, hehe.. Men det är du värd..

2006-10-17 @ 20:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback