Nu har man gatt och blivit sjuk..

(Baylor) bilblioteket 3.47 pm

Jaha, nu har man blivit sjuk ocksa. Sa blir det nar temperaturen sjunker till under 20.. haha Men jag tror att det radan ar pa vag bort for nu ar jag bara tappt i nasan och hostar sa det ar skont.
Har varit hos Jossan och Anna hela helgen sa nu har jag val smittat ner dom ocksa, inte bra.. Det har varit en bra helg och i lordags sa fyllde Anna 22 sa vi firade henne pa fredag kvallen. Hela deras lag var hemma hos dom sa det var trevligt! Och sen igarkvall var jag, Jossan, Anna och Meredith ute och at pa Olive garden (italiensk resturang) sa de tvar mysigt.
Sen har vi nog inte gjort sa mycket mer. Jag har forsokt att plugga ganska mycket for jag har mycket i skolan denna veckan. Ska forsoka gora klart det mesta ikvall pa Study hall, far hoppas pa det basta.

Annars hander det inte sa mycket nytt. Jag trivs nastan som fisken i vattnet har borta och jag borjar vanja mig vid mitt "nya liv". Det kanns fortfarande overkligt att man ar har och gar pa college. Det var ju inte langesedan jag gjorde ACT och TOEFL och borjade fundera pa att aka over. Lite skrammande hur fort allting har gatt, men samtidigt valdigt roligt! Jag kommer ihag hur jag oroade mig for massa saker innan jag akte som jag nu nastan skrattar lite at. Om man bara tar det lugnt och tanker logiskt sa loser det mesta sig, hur krangligt det an verkar i borjan. Samma sak ar det om man oroar sig for mycket jobb i skolan. Ju mer man tanker pa hur jobbigt allting ar desto mindre far man ju gjort. Sa fort man bara tar tag i det sa gar det ju oftast ganska bra. Oj, vad filosofisk jag blev sa har pa sondag eftermiddagen! Det kan nog vara nyttigt sa man mitt huvud borjar fungera igen efter en skon och lugn helg! :)

Nu ska jag borja lasa en artikel pa 17 sidor, sammanfatta den och sen beskriva likheter med mitt liv. Sa roliga uppgifter har lararna kommit pa har borta..  Men jag har en kansla av att det har loser sig det med!

Ha det sa bra och skot om er!
Ida

Kommentarer
Postat av: Jo

Lung o skön helg... huh? huh? Hahahaa
Saknar dig redan, plugga hårt ikväll. Säg till om du inte fick din uppgift på mailen.

Puss puss

2006-10-23 @ 02:18:05
Postat av: Elin

Hej min vän!!
Mina små surprises igår var helt underbara!! Det var så skönt att få krama om alla igen. Och känslan när jag såg lyckan i deras ögon när de såg mig är obeskrivlig. Man känner sig verkligen lyckligt lottad som har sådana underbara vänner och underbar pojkvän. Önskar jag fick ge dig en kram Ida...för jag saknar dig så otrloligt mycket.
Jag blir så glad när jag läser att du trivs...men trivs inte fööör bra, för vill ju att du ska komma hem hit om inte aaaaallt för länge =)
Men som sagt, du får ju se till o stanna tills jag hälsat på!! *ler*
I just löööv ju babe

Postat av: Mamma...

Det var tydligen festligt i helgen.Bra det behövs för att man ska trivas. Jossan skulle ringa när partyt var över men vi har inte hört något ännu!!!
Håller med dig det gick verkligen som blixten från det du låg i soffan o slöa tills allt var fixat o du satt på flyget.
Saknar dig så mycket lilla gumman!

2006-10-24 @ 08:06:02
Postat av: Millan

Hello dear!! Va duktig du är gumman, kul att du trivs så bra! Kul att prata med dej häromdagen=) Sa jag att andrei va här o va så söt?! En pärla, verkligen! Har varit med hanna-sofia i växjö idag o tränat, så imorn är det arbetardag som gäller! men det börjar bli mindre långtråkigt nu... jag har ju lärt mej hur datorprogrammen fungerar med, till pappas stora glädje! hihi det är nästan så att JAG få lära manpower folket, haha kul va? Idag är det bara två veckor kvar tills jag kommer o krama om dej.. å reta dej! ska bli riktigt roligt, vi ska ha det supermysigt, eller hur?! Saknar dej här om kvällarna, det är så tyst... fråga jossan va hon o en viss R Y A N gjorde natten till lördagen... hmmm!!!! SLUT! haha puss på dej darling, love you! pitt

2006-10-24 @ 21:13:11
Postat av: Hanna-Sofia & Pontus

Hallå goding!!
Skönt att höra att du mår bra å tar hand om din kära syster så hon inte goes totally crazy!! Hahaha... vi har fortfarande inget internet i lägenheten men annars har vi kommit i ordning ganska bra. Du å Andrei får komma å hälsa på i vinter, hedersgäster!! Nu är vi hos Pontus mamma å ska käka. Annars spelar vi mest, tränar å fysar... inte så varierande men rätt skönt med rutiner oxå som du vet. På fredag fyller Pontus 28 (gamling!!!) å jag vet inte vad jag ska köpa, skicka förslag omgående, gärna på mobben!! Jaja, nu ska vi äta, ha de så bra goding å ta hand om Jossan!! PUSS & PITT!!

2006-10-25 @ 19:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback