Min telefon fungerar

Biblioteket 8.04 pm

Nu har min telefon antligen borjat att fungera! Jag klagade lite pa bolaget sa dom skickade en gubbe till huset som skulle fixa det. Och ar det inte typiskt om han bara kan koppla in sladden i jacket och telfonen fungerar, nar jag har testat det 214 ganger och det inte fungerar. Kande mig lite dum, men han tyckte att sana jobb var dom basta haha och det kan jag forsta for han behovde ju inte slita mycket direkt. :)

Mitt telefonnummer till huset ar: 001- 254- 836-0425

Var inte radda for att ringa! Om jag inte svarar sa lamna ett meddelande, det ar alltid roligt att hora nar man kommer hem. Nu till helgen ska jag vara borta hela tiden for vi ska till San Diego Wooho! Det ska bli sa roligt!

Nej, nu far jag nog ta och plugga lite. Det ar ju trots allt Study hall..

Skot om er sa hors vi snart hoppas jag :)

Ida

Kommentarer
Postat av: Elin

Olala, en fungerande telefon!! Da ska jag halla tummarna for ett samtal snart...vore sa underbart =) Ida, JAG SAKNAR DIG!!
Kul att du far aka runt och se lite olika plaster av landet...Och oj vilka brunbranda ben =)
Har gar det val ok...just idag har varit jobbig, men ar ju trots allt fredagen den 13:de...sa vad annat kan man begara.
Har lite framtidsplaner nu...men kan beratta for dig nar vi pratar i tele.
Nu ska jag ga och se om jag kan fa tag pa Johanna...har inte pratat med henne pa en manad...ojojoj, finns nog mycket och saga =)
Som sagt, saknar dig som tusan tjejen.
Loooov ja *ler*

Postat av: Linda

Hallå pluggis!! Hur funkar svingen?? Hehe... Allt verkar ju gå finfint i det stora landet därborta... Skönt att höra.. Och snart är det nyår. Dagarna bara springer fram.. Snart är vi alla samlade tillsammans i Småland igen... Puss o bus, lyckorus

2006-10-14 @ 11:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback