Hemma fran Tarleton State

Waco 7.08 pm

Nu ar vi hemma igen fran Grandbury. Det gick valdigt bra for laget for vi kom tvaa av alla lag och vann bland alla juniorcollege sa det var roligt. Jag spelade bra forsta dagen men gjorde lite for manga bogeys andra varvet.. Det var lite problem med vadret for det askade, blixtrade och osregnade pa tisdag morgonen sa vi var helt sakra pa att vi inte kunde spela. Sen nar det borjade ljusna sa slutade det att regna och vadret blev battre sa vi kunde spela klart tavlingen.  Har uppdaterat lite bilder fran Oklahoma City och Tarleton sa ni har lite uppfattning om hur vi ser ut nar vi spelar.

 Det har ar laget efter prisutedelningen igar. Fr v. Jacy, Courtney, Layla, Amanda, jag, Kim, Brianna och Coach.

 Samma bild igen fast utan Coach.

 I vantan pa alla resultat forsta dagen.

 Layla och Courtney har kul innan start i Oklahoma.

 Lite fjant innan avfard mot hotellet utanor varat transportmedel :)

Har nagra mer bilder men jag kommer lagga in mer efter San Diego pa lordag. Yaay! Det ska bli sa roligt! Allt ar bra har. Inte sa mycket i skolan denna veckan sa det ar skont. Snart ska nog jag och Brianna ut och springa lite. Hon ar nog den jag komer bast overrens med, vi ar nog uppfostrade pa samma satt (sunt fornuft). Sa det ska bli skont. Efter vi kommer hem fran Californien sa borjar fys traningen med softball tjejerna, ska bli spannadne och skont att borja trana igen!

Men nu ska jag byta om och ringa Brianna.

Jag saknar er och tanker pa er varje dag! Men det har redan gatt halften! Hur fort har inte det gatt? :)

Kram
Ida

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej min lilla vän! Kul att höra att du mår bra! Du verkar ju stormtrivas! det hade jag inte tvivlat en sekund på iof, du är ju duktig på att klara dej själv!! Bra spelat sist, imponerande stumpan... Snart får vi väl ta några hårda matcher va?!! Ikväll åker jag till Paris!! WHOHOOOOO! Sen är det inte långt kvar tills jag kommer till er =) Ska bli helt underbart... Saknar dej goding, tomt hemma utan dej! Love You! / Emelie

2006-10-12 @ 12:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback