Fodelsedag, padda och planer infor helgen!

Biblioteket 7.04 pm

Forst och framst; Grattis pa fodelsedagen Pontus!! Nu borjar du bli gammal.. haha Hoppas du far en harlig dag! : )

Jaha, nu sitter man har pa study hall igen. Det ar ratt skont idag for jag har inte sa mycket att plugga (orsaken til varfor jag skriver har). Alla atleter utom golflaget ar pa en basket match borta i baskethallen, lite underligt att inte Coach har sagt till oss att ga pa matchen. Det ar bara en traningsmatch ioforsig men det skulle ju vara ganska kul att ga pa anda. Man far ju stotta laget lite liksom : )

Idag har det varit en ganska smartfri dag. Det borjade lite segt med en trakig datorlektion, forstatte med en haltimma och sen avslutades med ett harligt religions prov. Jag tror anda att det gick ganska bra pa det, ingen katastrof iallafall, vilket ar bra hehe Efter skolan hade vi fys med laget.. vi var tre stycken pa fysen idag.. For igar sa Coach att om vi hade mycket att plugga skulle vi prioritera det. Amanda och Layla utnyttjade ju det ganska saftigt med att kolla pa OC hela dagen. vet inte om det raknas till pluggning? Naja, det ar deras problem. Sen att Amanda har varit inlast i hennes rum i typ 2 dagar i strack nu for att se klart hela sasong tre ar ju lite orovackande.. Ja, just det! Hon skulle ju borja en diet nu i borjan av veckan, hur kul som helst! Hon satt dar pa sondag kvallen med en cheeseburgare i handen och sa att hon var fet och att hon skulle borja banta. Vad sager man till det om det ar sant. Mitt svar blev "good for you" och jag kan lova att jag hade stora bekymmer med att inte borja skratta. Iallafall, hennes lunch forsta dagen pa dieten blev en pizza, med en pase chips och en Dr Pepper... (Och hon klagar pa min mat..) Jag tror hennes diet slutade samma minut som hon sa att hon skulle borja. Vi pratar ju anda om en tjej som ater tart-glasyr direkt ur burken.. Inte for att vara elak men ibland kanner jag mig ganska smart anda. Det ar sa skont att skratta lite at dom ibland!

Annan nyhet ar ju att Coach later mig komma tillbaka hit den 8 januari, vilket betyder en extra dag hemma. Yaay! Sa nu kommer jag ha ungefar 13 dagar i Sverige! Hur bra som helst!

Nu har hosten borjat komma har. Fast idag gick ju de flesta i shorts och t-shirt men igar var det regnigt och jag tror det kommer regna imon med. Det ar ganska mysigt nar det regnar faktiskt, man far ju lite kanslan av Sverige-host da. Kopte lite doft-ljus till mitt rum idag, sa det luktar nastan lite host pa mitt rum med. Mysigt!

I helgen blir det nog inte sa mycket spannande som hander. Jag och Jossan kanske ska ga till en fotbolls match pa lordag kvall. Baylor moter Texas A&M som ar en ganska stor skola sa det blir nog mycket folk, trevligt trevligt!

Nehe, nu far jag val ta och borja plugga iallfall. Hoppas vi gar over till matchen istallet. Det skulle vara kul att se lite annat.

Jag saknar er!
Kram Ida

Kommentarer
Postat av: Elin

Hello Babe!!
Hennes diet låter ju toppen! Håll oss uppdaterade med viktminskningarna!
Ja, här är det höst kan jag lova...storm tydligen. Den värsta sedan Gudrun.
Imon ska Linda, Becka o jag till parken. Jag kommer sakna dig så himla mycket. Vad är schlager utan Ida??!
Här kollas det på lägenhet för fullt, men det är inte helt lätt...men ska hålla dig uppdaterad!
Saknar dig vännen...take care.

Postat av: Granne

Hey fan va mysigt det låter med allt onyttigt! så det är alltså sant det där med onyttiga amerikanare:P
Det är typ övervämmning i gislaved, eller det var det när jag åkte hem från jobbet igår vid 00.30 men det kanske har sjunkit undan nu, men jag var där! :D
Kraaam

2006-10-27 @ 13:06:04
Postat av: granne

HoHa! inga kommentarer!!!!!

2006-10-30 @ 18:40:49
Postat av: Anonym

det kan jag tänka mig att du skulle gett mycket för att få se mina vurpor, haha, behöver jag säga att jag hade velat se dem själv? :)
allt är bara fint med mig, jobbar och sliter, tränar och umgås med vänner o så där. någon pojke finns inte i mitt liv, men du vet ju hur det är med det där ;)
hur går det för dig då? tränar du hårt och äter ordentligt? snart är det inte långt kvar till jul... :)
pusss!

2006-10-31 @ 19:52:38
URL: http://saannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback