Lite nya bilder..



   Det här är dansgolvet. Det är synd att det inte syns så bra dock.


   Ett perfelt exempel av hur folket såg ut den kvällen. Jag och Anna tog lite smyg kort på det här paret för vi tyckte dom var lite söta i deras hattar. Så fort dom skulle pussas fick de luta sig åt varsitt håll för att inte krocka med hattarna, skickligt gjort :)

  Ställets snyggaste tvillingar!

   Anna & Meredith poserar lite inför kameran..

   Sherry & Jossan

    Millan & jag pustar ut mellan danserna


   Det syns lite dåligt men Millan och David äger dansgolvet med en two-step


   Det här är när Baylor möter Texas A&M i football. Det är galet mycket folk, ungefär lika mycket som på Robbie Williams konserten och de som var där vet att det var en del.. Uppåt 50 000.
   Andra läktaren med A&M fans och deras band.

 Jag och Nathalie hemma hos henne

Lite random bilder men jag tänkte att det kunde vara roligt för er där hemma och se vad vi håller på med här borta :)

Kommentarer
Postat av: Din Elin

Hallo vannen.
Nu ar jag alltsa i Italien igen...an sa lange kanns det sadar, jag kanner mig sa liten och ensam. Men hoppas det blir battre med tiden. Har ju bara varit har nagra timmar an.
Synd jag inte fick hora din rost lite innan jag akte...men som sagt, snart far vi ju ses min skatt. Jag saknar dig sa enormt.
Nu ska jag o mota en av tjejerna jag ska bo med...pirrigt. O hur bra intryck gor man efter en laaang resa?!?! Hade ju 8 timmars vantan i London.
Linedance...ojojoj, lattjo!! Yes, jag har ju lart ut, haha.
Man kan alltsa inte skicka sms till dig? Men mail sota du.
Puss o kram din Elin

2006-11-18 @ 13:42:40
Postat av: Granne

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
WOHO! 19 är nu din gammling! nu är vi lika gamla du och jag, och nu har du bara ett år kvar till 20!! fast det kanske inte spelar så stor roll när du bor i USA ? eller hur är det där?
jaja du får ha en superduper bra födelsedag vännen!
Love ya!!
PUsssss*

2006-11-19 @ 14:01:09
Postat av: Anonym

Vill bara saga grattis an en gang!!
Jag ar sa ledsen att inte kunna ge dig en kram pa din stora dag. Men du ska fa desto fler nar du kommer hem!
Nu maste jag snart ga hem, maste va hemma innan morkret kommer...sa mycket labbigt folk har.
Du ar en kanon tjej Ida.
Kramar fran din van Elin

2006-11-19 @ 15:23:48
Postat av: Anna

Grattis på födelsedagen! hoppas allting är bra borta i USA! kramar

2006-11-19 @ 17:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback