Happy Birthday to me!

Hemma 22.58 pm

Idag fyller jag 19 och det har varit en riktigt lyckad och mysig dag! Det började med att Jossan kom och hämtade mig i morse. Sen öppnade jag mina jättefina presenter hemma hos henne. Två mysiga tröjor, ett scrapbook kit, underkläder och träningskläder. Är jätteglad för alltihopa! Sen efter det åkte vi (jag, tvillingarna, Anna och hennes mamma Karin) till IHOP (International House of Pancakes) och åt en kanon frukost. En omelett med pannkakor blev en bra grund till en dag full med shopping på ett outlet mall nära Austin. Vi kom dit vid lite efter 10 och vi åkte inte hem förrän halv 5 så vi var ganska trötta i benen. Måste säga att vi alla gjorde bra fynd och Jossan fick äntligen sina cowboys boots! Millan var inte heller dålig med en jättefin klänning. Hello gorgeous!
Jag blev överlycklig för jag hittade min favoritkeps. Jag hade en sån innan men sen slängde pappa den för han trodde inte jag använde den. Men idag hittade jag en likadan och jag blev så lycklig så jag köpte den i två färger. haha Man ska slå på stort när man har chansen har jag hört! :) Köote ju mer än en keps, men det får jag ta och visa när jag kommer hem..

Nu ska jag snart gå och lägga mig för det där med shopping tär på kroppen mer än vad man tror. Det har varit en helt underbar dag och jag vill tacka Millan och Jossan för det! Ni är för goa!

Det kommer inte bli svårt att krypa ner under täcket och sova gott nu. Imorgon blir det till att inviga mina nya träningsbyxor på morgonpromenaden. Kommer ju lätt vara snyggast ute då! :)

Sov så gott och tack för alla gratulationer idag! Det var väldigt uppskattat!

Sköt om er och sov så gott!

Ida

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tur att Du äntligen slipper frysa om huvudet och slipper vara rädd för hackspettarna...hihi :)
pitt & kram på dig 19-åringen

2006-11-20 @ 13:16:45
Postat av: Twinsen

We love, love, love you baby!
Hur var byxorna? Vilken lyckad shopping det va igår, jag ska ha min nya adidas jacka/tröja idag hihihi
Ska du ta ledigt imon eller... kom igen!!!!!!Pleeease
Puss

2006-11-20 @ 16:01:30
Postat av: Anonym

GRATTIS!! Linda, lika snabb som vanligt... Men jag har ABSOLUT inte glömt bort dig.. Om jag inte har helt fel kommer det dyka upp ett brev på posten snart.. PUSS

2006-11-20 @ 20:46:02
Postat av: Anonym

baby, grattis!
tänker på dig, nu är det SNART jul! ska bli kul o träffa dig igen! PUSS

Postat av: Anonym

jag tyckte jag skickade nyss, men jag gjorde kanske inte det? haha
hur som helst, GRATTIS!
o nu är det inte långt kvar till jul, ska bli kul o ses då! PUSS

2006-11-20 @ 21:03:24
URL: http://saannas.blogg.se
Postat av: Anonym

alltså, min dator måste ju vara störd, haha, nu har jag skickat två gånger.. snart tre... :) haha puss

2006-11-20 @ 21:04:00
Postat av: Elin

Hallo vannen, har du legat av dig med skrivandet?? Saknar ju att lasa dina inlagg och kanske till och med fa ett litet mail da och da =)
Ikvall blir det utgang med nagra fran skolan, och imon aker jag till Kristina i Siena.
jag saknar dig ida.
kramar i mangder fran mig till dig

2006-11-24 @ 17:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback