Äntligen tillbaka

Hemma 6.10 pm

Nu har mitt internet äntligen börjat att fungera igen. Det har varit nere hela veckan men så fort Amanda loggade in på hennes dator igen så fungerade det. Lite skumt men men.

Tänkte bara skiva en snabbis och säga att jag lever. Nu är det ganska mycket att göra i skolan så jag kommer nog inte vara världsbäst på att uppdatera och att höra av mig. Liten förvarning bara.. Nu ska jag snart gå och äta lite och sen ska jag fortsätta skriva på en uppsats. Denna veckan är det inte för mycket i skolan ändå men veckan efter det har vi finals och då blir det till att plugga. Fast det positiva är ju att det snart är dags för andra halvan av familjen att komma hit! Jag är så excited!

Thanksgiving har ju varit här med! Det var min första och jag måste säga att det var en mysig upplevelse. Man åt ju i princip hela dagen och det kändes lite som julafton på det sättet. Vi åt kalkon och massa pumpkin paj! Det smakade nästan som pepparkaksdeg så ni kan ju tänka er att det blev en bit eller två hehe

Nej, nu måste jag sätta igång med pluggandet. Sätter in en bild på min tårta med så ni får se hur fin den var! Kan lova att den var snuskigt god också :)

Sköt om er så ska jag försöka skriva lite mer nästa gång!
Ida


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, joho min kära lilla vän visst är det underbart att bo på landet ibland -vissa stunder är dock mindre roliga!

det är bara fint med mig, och hur är allt med dig i staterna? hoppas du sköter dig? ;) när kommer du hem? puss sanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback