Let's Go Rangers, Let's Go!!

Hemma 9.13 am

Igår var vi på hockey i Dallas. Dallas Stars spelade mot NY Rangers så det var riktigt roligt att se. Jag, Hanna, Pontus och Pappa hade en liten roadtrip och jag och Hanna sjöng för full hals på vägen upp. Före matchen gick vi till en mexikansk restaurang och åt och jag har nog aldrig varit så mätt! Inte ens på julafton haha Jag och Hanna såg ut som om vi var gravida på vägen hem, och det kändes nästan så med hehe

Nu sitter vi vid frukostbordet och Millan har precis varit ute och gått. Jag missade ju promenaden idag igen så det får bli lite skärpning på det :) Idag ska vi spela lite golf och hela syskonskaran ska få spela ihop! (jag undrar när det hände senast..) Det ska bli roligt! Och sen ikväll ska vi försöka få lite julstämmning så vi ska bege oss till en kyrka där dom ska ha Lucia! Så mysigt!

Imorgon är det dags för Jossans graduation! Då kommer vår mammas kusin från Houston, hennes man och deras barn och barnbarn. Sist jag såg dom var 2004 så det ska bli kul att få träffa dom igen!

Nej, nu måste jag nog göra mig iordning. Frågan är hur kallt det är idag. Hmm, det kan tom bli långärmat och långbent... Jobbigt den 15 december :)

Ha det så bra och sköt om er!
Ida

Kommentarer
Postat av: Bibbi - the neighbour

Hej Ida!

Surfade in och tänkte bara säga hej och God jul och liknande fraser. Hoppas du har det bra där borta in the states! Hälsa familjen =) Här i Malmö regnar man bort...Kram*

2006-12-16 @ 12:24:28
Postat av: Elin

Min van, vet du vad jag kom pa...att imon ar det exakt en vecka till julafton, vilket innebar att du himla snart kommer hem! Woho, jag ar sa glad for det. Nu ar jag hos Kina i Treviso, det ar verkligen en mysig stad. Idag har vi varit Venedig, suttit pa ett mysigt stalle o snackat skit mest =)
Imon blir det o aka till hem till Bologna igen, sen till Sverige! Jippi!! Sa mysigt det ska bli.
Ha det kanon vannen min, du ska veta att jag saknar dig o tanker pa dig.
Pussar o kramar i mangder

2006-12-17 @ 01:08:27
Postat av: Granne

ååh det vill jag se se se! det går väll dåligt, men ajg jobbar ju hela tiden så kan ju inte vara där och stötta dom heller:P
Ses snaaaart!
God JUl!!!!

2006-12-18 @ 13:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback