Tva dagar i skolan klara..

Waco 4.32 pm

Nu har jag gatt tva dagar i min nya skola och det kanns faktiskt ganska lugnt. Jag tror vi kommer fa mycket att gora men lararna verkar hel ok sa det ar bra.
Just nu sitter jag och vantar pa var traning ska borja.
Igar var  vi och kopte lagklader med Coach. Tva pikeer och ett par loparskor blev det, galet bra!
SKolan ar verkligen som pa film. Det finns ett danslag som ar som cheerleaders och sen har vi baseball laget som ar "coola killarna" och sen har vi fyra och en halv meter langa (morka) basket spelare som gar med alldeles for langa t-shirtar. Lite kul faktiskt.
I lordags var vi pa ett typiskt amerikanskt party i ett hus i Waco. Det var nagra killar som hade blivit avstangde fran skolan for att dom hade alkohol hemma sa dom spenderade alla deras pengar pa sprit at folk dom inte kanner.. make sence..not! Iallafall, tank dig american pie fester dar dom har plastglas i olika farger och dricker ol fran en tunna. Det var precis sa det var! Helt galet, kandes som man var i en film. Men sen borjade jag tanka pa vad som var i Stiflers ol och da var det nog med ol for min del kan jag lova..
Nu maste jag ta en macka innan traningen borjar. Jag kommer nog skriva snart igen for nu har vi internet i lagenheten.
Skot om er dar hemma! Saknar er!
Ida


Kommentarer
Postat av: Anonym

ingenting. jag bara vädrar ut mina fördomar lite. kommer på mig själv med att anta att alla människor med cykelhjälm är frikyrkliga, vilket med all säkerhet inte stämmer.
idiotförklaringen var liksom mest riktad till mig själv, om det nu framstod på något annat sätt.

hur står det till i Landet i fjärran?

Postat av: Maa

Hey=) låter som du har kuul:)
Ha det bäst
Kram puss*

2006-08-25 @ 12:11:31
Postat av: Hanna-Sofia

IDA!!
Är det detta man måste läsa för att hålla koll på vad du har för dej?? Du får ju allt höra av dej lite... hmmm iaf, imån åker jag, Millan å Pontus till Sthlm så vi ska försöka få tag på dej ikväll... Jag saknar dej din lilla unge! Kom precis hem å huset är tomt (men rent å prydligt...) utan dej. Ha de så gott så hörs vi ikväll hoppas jag!
PUSS & PITT

2006-08-28 @ 18:03:33
Postat av: Elin

Hello Idaho!!
Nu har jag me fallit dit o skaffat mig blogg...
Får ju skriva där så ni hänger me på va jag gör i Italy.
Ska ut o gå i regninga tråkiga Gislaved nu =(
Saknar dig söta du
Puss o klapp på kinden
Din lilla Elin

2006-08-28 @ 18:35:15
URL: http://elinoj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback