Tävling, logen och en himla god kladdkaka!

Nu är juniorernas tävling (äntligen) färdig. Måste säga att den blev riktigt bra! Vi hade ju inte tur med med vädret men det löste sig i slutändan ändå. Banketten löste sig också tilslut, Bridgeman, Emelie, Lina och jag var rätt bra på att pussla med stolar och bord. :)
Vi hade ju lite bråttom på kvällen för det var ju Elin och Linda och logen som väntade. Den snabbaste förfesten jag har varit på men dock inte den sämsta! Vi kom iväg framåt 12 och dansade hela natten lång! Sista utgången innan terminen och vi hade helt klart roligt! 

Idag på träningen körde Stephen en liten surprisefika som ett litet avsked. Det var väldigt trevligt och kladdkakan satt som skalet på ett äpple som min pappa brukar säga! Det var lite tråkigt att säga hej då till laget, speciellt my homie. Men vi får ju synas snart igen!

Nu funderar jag på om det ska bli en liten morgonpromenad imorgon.. 07:00 låter ju sådär upphetsande, men vad gör man inte för att kunna få lite tid med sina systrar! 

Nu är det nog dags att sova för Ida, hon har en stor pack-dag framför sig imorgon!

God natt! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej snyggo!
JAG VET, du åker verkligen snart! och vi MÅSTE ses! imorrn kan dock bli tajt och sen åker du ju... ska till liseberg imorgon vid typ 14, men jag ska se till att ringa dig innan så kanske jag kan komma förbi med linnet och så. (för det ligger i min garderob) :) men jag ringer imorgon, och hoppas jag inte väcker dig. fast det tror jag inte är någon risk, har för mig att du är lika mycket morgon människa som jag :) sov gott kära vän, pusspuss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback