Nu är vi framme!

Waco 15.37

Nu är jag och Jojo framme och allt har gått jättebra. Just nu är jag so excited för vi har preciis sett min nya lägenhet, nej, jag menar hus för det är verkligen ett hus! Jag ska dela det med två andra tjejer, Amanda och Layla men jag har stort rum, jätte fräscht badrum och en galet stor garderob!! Vi har ett stort fint kök och en liten baksida med gräsmatta. Vi har tom dubbelgarage Andrei ;) Kommer ladda upp bilder på det sen.

Det känns verkligen jättebra nu. Coach har lugnat mig och han säger att är det något så fixar han det, vilket är skönt! Hoppas jag får träffa resten av laget ikväll för jag har bara träffat Jacy än, mycket trevlig!

Värmen är helt otrolig men underbar. Tacka gudarna för A/C! Ska jobba lite på brännan i dagarna om jag hinner tänkte jag. Hur bra som helst =)

Nu ska jag och Jojo shoppa lite mobiltelefon till mig. Hoppas det blir en söt en!

Ha det bra så hörs vi snart igen!
Varma texas hälsningar
Ida

Kommentarer
Postat av: Linnea

ååh har du åkt nu :) hoppas att du får det bra i USA! take care. =) puss Linnea

Postat av: Hanna E

Hej!
Hittade din blogg igår... Va kul att läsa att det har gått bra med resan och allt! Förstår att det känns spännande!! Jag håller tummarna!=)

2006-08-18 @ 12:45:54
URL: http://[email protected]
Postat av: Malin

Hej Ida!
Minns du mig? Nej bara skämtar klart du göt ;)
Hittade din blogg här i dagarna och läste att du befinner dig USA. Gud vad roligt det låter, hoppas allt är bra med dig! Och glöm inte vem som ska ha första autografen...hahaha!

Häl

2006-08-20 @ 20:27:48
URL: http://mallerina.blogg.se
Postat av: Linda

Goo Idahoo!!! Jag och Elin sitter här o snyftar över att du försvunnit... Men, det är ju snart nyår..hehe.. Fest!! Ha ett gött i värmen.. Ha det så himla amerikanskt!! PUSS

2006-08-24 @ 19:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback