En liten dag kvar

Jaha, så nu står man här och ska om ett antal timar ge sig av mot varmare breddgrader :) Ja, jag är nervös och ja, jag är lite rädd men det gör inget. Det här ska bli hur kul som helst och jag är bara tacksam för att jag får uppleva det!

Det är har varit, och kommer fortsätta vara en dag full av avsked, som är lite jobbigt, men samtidigt måste det komma. Jobbigast (förutom familjen) blir nog mormor, hon är ju för söt. Hon är nog min idol!

Nehe, nu vankas det mat, underbart! Stekt ris med kyckling vill min mage ha!

Nästa gång jag skriver är jag i USA.. Så himla häftigt egentligen!

Ha det bra och safe trip till mig och Jojo!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ida, om fyra timmar åker vi, yaaay!!! Jag är så glad att du ska med mig, vi kommer ha så himla skoj!
Sov så gott, och no worries... allt kommer bli kanon!

PUSS

2006-08-15 @ 22:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback