Broc Brocoli, nice to meet you!

Waco 9.04 pm

Nu har jag snart varit har i tva veckor och det kanns fortfarande som jag bara ar har pa semester. Men jag trivs battre och battre for varje dag som gar och laget kanns mycket roligare nu an i borjan, vilket ar valdigt skont! Nu har jag precis kommit hem fran en promenad runt kvarteret och innan dess var det traning pa Whitney Buff (eller nagot sadant). Jag spelade inte sa bra men korde golfbil desto battre :) Nej, men vi ska kvala igen imorgon och da ska jag spela battre!
Jag ar ledsen om jag ar dalig pa att hora av mig till er dar hemma men det ar svart att hinna med ibland Lovar dock att jag ska bli battre pa det. Det galler dig med Hanna :)
Har fatt ett nytt smeknamn; Broc. Det star for Brocoli som tydligen ar min favoritmat har. Far ta lite skit for att jag inte ater pommes, chips och kakor till lunch och middag, frukost ocksa for den delen! Forsta gangen Amanda sag att jag at grot till frukost (och gjorde den sjalv) fick hon en smarre hjartattack. Alltid kul att sta ut fran mangden haha
Fick reda pa att vi ska aka till Californien var sista tavling! San Diego narmare bestamt! Hur kul som helst! Tror vi ska dit i mitten av oktober sa det blir ett datum att se fram emot!
Har en stocker har borta! En av de langsta personer jag nagonsin har traffat tror jag. Han heter Brian och ar svart och ar med i basketlaget. Han hanger efter varje tjej som gar forbi honom pa campus och gar garna hem till deras hus. I sondags stod jag och strok i vardagsrummet och da gar han ratt in i vart hus! Han tyckte det var ehlt okej men jag tyckte faktiskt det var lite otackt.. Nu haller vi varje dorr last kan jag lova! Och vi misstanker att han har ett nytt offer pa skolan. Smider planer pa hur vi ska radda henne nu.. Tricky..
Nu ska jag lasa lite engelska innan jag ska sova tankte jag..
Som sagt, battring pa kontakt-sidan fran min sida. Vill dock att ni ska veta att mailen och allt betyder valdigt mycket har borta! AVEN om jag inte svarar direkt :)
Skot om er!
Ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

IDA, -du är grunden till allt! ;) haha.
har det verkligen redan gått två veckor sedan du åkte? helknasigt.
det känns bra att läsa om vad du har för dig och att du verkar ha det så bra!
och jag blir lite avundsjuk på att du nästan lever som i en highschoolfilm! :)
sköt om dig vännen!

Postat av: Emsve

Ida min lilla gumma! hur mår du? jag saknar dej nåt fruktansvärt!! det är så tomt utan dej här hemma... men jag ska snart komma o hälsa på er o då ska vi ha det mysigt ska du se!!

2006-09-01 @ 21:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback