16th coming up!


Nu håller jag på med de sista förberedelserna för ett nytt äventyr! Landet är USA, staten är Texas och staden är Waco. Waco ska bli mitt nya hem, kan man fatta det? Nej. Det ska bli så himla roligt men samtidigt så himla skrämmande och nervöst. Jag vet många som har gett sig av utomlands men jag har aldrig tänkt på hur modiga de har varit. 
Nu börjar allting äntligen bli klart och jag börjar känna att jag har kontroll över läget. Csn? Check! Visum?Check! I-20? Check! So far so good. Nu ska man bara bestämma vad man ska ha med sig i resväskan. Eftersom det kommer vara typ 700 grader där borta nu så kan man ju lämna jackan hemma iaf. Däremot funderar jag fortafarande om man kan få ner min BigPopper i flygfodralet kanske? Nej, den får pappa och andrei vakta så länge.

2006 kommer nog vara det mest händelserika år jag har varit med om. Student, bal och hela den biten och nu en liten flytt. Mitt i all stress och resfeber känns det faktiskt riktigt bra. Visst, det kommer bli jättetungt på Landvetter när man försvinner genom passkontrollen men det är ju det här jag vill så nu är det bara att kasta sig in i äventyret! Underbart! Min trygghet därborta (första terminen iaf) blir Jossan, och det är jag väldigt tacksam för! You and me sis :)

Hinner nog skriva lite till innan jag åker så vi hörs sen,

Ida


Systrar

Systrar- ett underbart påhitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback